S.

9.11.2012

meow.

Träffade min gamle fluffiga kompis förut när jag var ute och gick.Den låg och solade när jag kom,fett GTL jersey shore katt.
Jag är en hundperson och tycker att katter är bitchiga för man aldrig få klappa de,men är det något jag är kär i,så är det fan orange katter!!! Om jag någonsin ska skaffa en katt i framtiden,så måste den vara orange,annars för det vara!!

I met my old fluffy buddy when I was walking earlier.It was lying there working on it's tan,such a GTL jersey shore cat.
I'm more a dogperson and I think cats are bitches because they never let you pet them,but if there's something I'm weak for,then it has to be orange cats!! If I'd ever have a cat in the future,then it has to be orange,or no cat at all!!
Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar