S.

9.23.2012

R.I.P Nicklas Hocker.

Idag var ingen lycklig dag.Nej,beskeddet som jag var rädd för,kom.Hade kollat in på aftonbladet varje dag i veckan för att kolla om de hade hittat honom och att han kom tillbaka välbehållen,men förväntade mig inte att det skulle sluta såhär.
Jag har aldrig varit något stort fan av Idol,men om det var något jag gillade med programet så var det helt klart Nicklas Hocker.Kanske det enda som har varit bra med Idol.Och hur dökär var jag inte i honom,må man tro???
Jag kommer ihåg hur glad jag blev när vi snackade lite på FB,att han ens svarade liksom!
Det känns overkligt att han är död.Det var hemskt synd att han valde att ta sitt liv,någon så ung,glad,rolig,charmig och inte minst begåvad.Det är så olyckligt att en sådan talang bara rann ut i sand.
Men jag hoppas du har det bra där du är nu Nicklas,du kommer att bli saknad av många här nere.Och jag sänder en tanke till alla dina anhöriga.
Vila i frid Nicklas Hocker!

/Nicklas Hocker from (swedish) idol was found dead today.My heart and thoughts goes out to his family and friends.You're amazing and will always be.Rest in peace.
Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar