S.

9.13.2012

She will be loved.

Det var lätt en go dag idag ändå,larvade typ bort hela dagen med mongosarna.Gympan var rätt chill,det enda vi behövde göra var att gå ut en sväng och passa kartan.Sam visade oss en sjuk jackass video på honom när han hoppade ashögt,fett galen kille haha.Sen var det jättegamla hundar som sprang lös för att den gamla gubben hade tappat bort de,de var jäääättesöta och han var jätteborta.På tal om att tappa bort saker,tappade jag och Sara bort vår karta fast vi bara kanske hade gått 5 m,men sen visade sig att det egentligen låg i min ficka....också jätteborta.
Vi hängde i d'art och körde kort med våra beetende bröder,bankade skiten ur de på banka bävern!
Nu sitter jag hemma och deppar över hur läxor har tagit upp mitt liv,vill så gärna ut och hänga men det är inte möjligt.Jobbar på några olösbara mattetal som gör att jag vill skjuta mig själv.

It was a pretty cool day,kind of fooled around with the muppets all day.The P.E was chill,the only thing we had to do was to go on a little bit of an orientation.Sam showed us a sick jackass video of him jumping from the high,cray cray dude haha.And then there was really old dogs running around everywhere because the old man had forgot them,they were sooo cute and he was sooo lost.And speaking of losing things,me and Sara just lost our map even though we just walked like 5 m,but then I found it in my pocket...also very lost.
Then we hanged out in d'art and played cards with our bros,pounded the shit out of them on hitting the beaver.
And now I'm at home feeling depressed over how the homework wont let me have a life,I want to go out badly but it's not possible.I'm working on some irresolvable matt task that makes me wanna kill myself.
Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar