S.

9.25.2012

Svar till anonym.


Hej!
älskar att läsa din blogg1 Och jag blir alltid inspirerad. Du som verkligen älskar mode, köper du alla kläder i vanliga affärer eller fyndar du på second hand? för en del plagg som jag tycker är skitsnygga går inte att hitta i vanliga affärer. Snälla svara på inlägget :)

Eftersom jag inte vet om du kommer se mitt svar,så gör jag ett inlägg så du kan se det bättre!
Först och främst,tack så mycket! Jag blir så glad när du säger så!
Och till svaret.Jag önskar att jag hade ett öga för secondhand.Men jag kan tycka att man luras när man är där inne,man köper det som är finast där men när man kommer hem så är det inte ett dugg fint.Och på rean kan man få fina saker för likvärdig pris.Men ibland när jag har tur hittar jag coola saker för fett schyssta priser.
Men jag bor i en liten stad,så jag är lika mainstream som alla andra,handlar mest på H&M,Gina och bikbok.Men jag köper nödvänligt inte samma plagg som resten av stans fjortisar springer omkring i.Jag faller lite mer för udda saker,det är kanske därför.Men jag vet inte riktigt vilka plagg du menar,så om du kunde kanske komentera så kan jag berätta vart jag har köpt de! :)
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Du har många jättefina kjolar, shorts, SKOR!!!, allt helt enkelt! är det möjligt att du syr en del kläder och "pimpar" de med nitar eller sånt? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är ingen skor människa så alla mina skor kommer typ från dinsko eller skopunkten! shorts brukar jag klippa själva,men jeansshorts som jag använder flitigt är från Gina eller Levi's.
      Jag älskar kjolar! men de är typ från över allt.Fan vad jag är dålig på att hjälpa dig asså!
      Ibland brukar jag det,men jag tror inte jag har haft på mig nått här på bloggen !:)

      Radera