S.

9.05.2012

That's what you get when you let your heart win.

Dagen började med sovmorgon,typ det bästa som finns om man heter Thea.Och inte nog med det,slutade vi tidigt också,det bästa av 2 världar liksom,ni kommer aldrig att höra mig klaga! Det var skolfoto idag med,så sprang lite hit och dit som en liten fjortis med fransböjaren och läppstiftet i vädret,förhoppningsvis så såg man inte lika utvecklingsstörd ut som alla andra år!
Resten av dan har vi bara varit knäppa som vanligt,är glad att jag har så sköna människor att hänga med! Sedan var det hemfärd med min goa cykelvän Max,som hjälpte mig att utöka mitt lokalsinne.
Nu väntar en hög med läxor som är mänskligt att utföra på så kort tid,men de kör på!

The day started with a late morning,which is the best thing that exist if you're Thea.And then we even ended early,it's like the best of both worlds,you'll never hear me complaining! It was also school photographing today,so we ran all over school with lashcurls and lipsticks in the air,so hopefully I looked less retarded this year than all the other years!
The rest of the day,we were just being silly as usual,and I'm so content that I've so cool people to be around!
Then it ended with a journey home with my funny mate Max,who helped me to expand my sense of direction.
Now waits tons of homework that are unhuman to do in such a short time,but oh they're still bringing it!

best brooos
  Follow on Bloglovin

1 kommentar:

  1. Hej du! Spanat in vår blogg på sistone?
    Om svaret är nej, gör det vettja!

    http://fittatjejer.webblogg.se

    SvaraRadera