S.

9.26.2012

The best thing I never had.

Usch förlåt för att jag bara lägger upp massor tråkiga iphonesbilder.Men har inte hunnit fota på hur länge som helst och dessutom suger vädret balle också.Därför det bloggen börjar fula sig med lågkvalités bilder.
Asså jag vet inte vad jag har gjort med dagen,klockan är redan mycket och jag har inte hunnit plugga ett skit.Jag fastnade framför Nicklas Hocker blogg och kollade om på masser av hans livechatter,det blev ännu svårare att svälja att han har lämnat denna värld...nu blev jag fan mer depp än vad jag var innan.
Har inte fått tillbaka någon självkänsla än så livet suger fortfarande tjalalala.

I'm sorry for only putting up boring iphone pictures.But I haven't been able to take any photos and besides the weather sucks real hard too.So that's why the blog is so ugly with low quality pictures.
I don't even know what I've done today,it's already late and I haven't even done any of my homework.I just got so caught by Nicklas Hocker's blog,I was rewatching all of his livechats,then it got even harder to accept that he has left this world...damm now I'm even more depress than earlier.
I haven't got any confidence back yet so life still sucks lolololol
Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar