S.

9.22.2012

This week.

 Jag ursäktar för den usla uppdateringen,men lik mina tidigare ursäkter beror detta fortfarande på allt plugg jag har att göra med.Och den lilla tiden man har på fritiden efter skolan måste man ändå klämma in masser hemarbeten och andra läxor.Det är hemskt! och jag känner mig så himla asocial,som om mitt liv har sprungit ifrån mig.
Fast jag klagar är den här veckan ändå en provfri vecka,så det är egentligen fortfarande "slappt".Men veckorna framöver kommer det vara 2 prov varje vecka fram till lovet.Så vi får väl se hur mycket liv jag får över.

I excuse myself for the terrible update,but just like all my previous excuses this is because of all the homework.And the little time you have on your spare time after school,you still have to squash in a tons of homework.It's awful! and I feel so antisocial,like my life ran away from me.
But even though I'm complaining about this week,the worst is still to come.This is a "chill" week without tests.And all the coming weeks are gonna be full of tests,so we'll se how much life I'll get over.
Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar