S.

9.29.2012

Those who left,left us a lesson.

Jag undrar vaför jag ens behövde leva den här veckan,det var fan den fulaste veckan på länge.Bara en massa skitdagar som irriterade.Och inte slutade den heller.
Idag tappade mamma bort alla mina pengar jag har sparat,jävligt ljuvligt att vakna till en sådan nyhet.Dessutom har jag ett 30cm högt berg av läxor som måste göras.
Ute bara ösregnar det,så inte heller kan jag gå ut och springa.Men vad gör det om man blir tjockare,ful som stryk är man ju redan i alla fall.
Lika blä är människor också,finns inte många med vett ska jag säga.Jag förstår inte vad fan det är jag inte kan göra rätt eller varför det aldrig räcker med bara mig.
Aja,ni tackar jag för mig.Vill få er att begå självmord.

I wonder why I even had to live this week,it was one ugly week in a long time.Just a bunch of shitty days.And they never seems to end either.
Today my mom lost all of my savings,fucking brilliant to wake up to that.
And then I also have a 30cm high moutain of homework that need to be done.
And it's pouring outside,so I can't go out for a run either.But why does it matter anyway if you get fatter,when you're already ugly as fuck.
As disgusting are also people,there are not many peeps that makes sense here.I don't freaking understand what it is that I can't do right or why I never seems to be enough.
Alright,I'm gonna stop now.I don't want to make you guys wanna kill yourselves.
Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar