S.

9.09.2012

visitor record.

Jag fick besökrekord igår,ni blev 361 som ramlade in här igår.Jag måste säga att jag är bra stolt.Jag vet,ni andra som har bloggar kanske har en statistik 7 gånger dubbelt så mycket som min,men jag blir ändå överlycklig att det faktis inte bara är 5 personer som läser min blogg.Det är kul att min blogg kan faktis vara något att kolla in.Jag blev bara förvånad hur fort det gick,på min förra blogg som jag hade haft i åratal kom jag aldrig ens upp till 100.Och här har jag bara haft under sommaren,så det är verkligen skillnad.Svinkul tycker jag!

I had visitor record yesterday,361 of you fell in here yesterday.I've to admit I'm pretty proud.I know,you who have blogs of your own maybe have a statistics 7 times more than mine,but I'm still superhappy that it's actually not only 5 persons who read my blog.It's great that my blog is even a bit intresting and something to check out.I just got surprised how fast it went,on my previous blog that I've had for years,I still never even got to 100.And I've only had this blog during the summer,it's such a different.I really enjoying it!
Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar