S.

9.25.2012

You don't see me but you should.

Nej mina vänner,idag var fan ingen bra dag.Riktigt jävla skit dag.Har varit nere enda sen jag steg upp från sängen och jag kände att jag hade -300% inspiration i livet kvar någonstans.Såhär deppig har jag nog inte varit på evigheter,jag ändå som alltid är glad och optimistisk.
Skolan var seg och sög,Linn var lika deperimerad som jag så det fick mig inte direkt på bättre humör heller.Vi var så negativa att vi fick Sara,den sista person i världen,att framstå som positiv.Då ska ni förstå att det har gått väldigt fel...
Men just nu är jag bara trött på allt och livet är bara fattigt på glädje.Ingenting går som jag vill,jag har slutat gilla människosläkten och själv känner mig likvärdig med noll.
Men usch,det blev ett emo inlägg,förlåt! Jag kanske blir så av vädret... Okej jag ska sluta nu.Punkt.

No my friends,today was a shitty day.A fucking shitty day.I've been feeling down ever since I got up this morning,I just felt like I hade -300% life inspiration left.I haven't been this sad in like forever,even though I'm a very happy and optimistic person.
School was so slow and it sucked,even Linn was as depressed as me so that didn't got me in a better mood either.We were so negative that it looked like,Sara,the last person in the world,was the positive one.Then you know,something is really fucked up...
But right now,I'm just sick of everything and life is just poor on joy.Nothing goes my way,I donät like the human kind anymore and I feel equal to 0 myself.
You got an emo update,sorry! Maybe it's beacause of the weather..Alright I'm gonna stop here.The end.

Sara vill icke ge singel Linn en kram...

Sara doesn't want to give single Linn a hug...
Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. upp med händerna ni som haft en förjävlig dag(tar upp båda händerna)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch lovisa,jag är med i din klubb!! livet är taskig ibland!

      Radera